Česta Pitanja


Iako je naš jednostavan i korisnički prijatan veb sajt najpovoljnija opcija za postavljanje porudžbina, s obzirom na specifične uslove i radne norme, možemo prihvatiti vaše porudžbine putem email-a.


Da biste pratili svoju porudžbinu, poslaćemo vam email sa svim potrebnim informacijama. Tada možete da se prijavite i proverite status vaše porudžbine, da li je poslata ili nije, kao i da dobijete informacije o tome gde se nalazi ako je već poslata.


Ne naplaćujemo nikakvu sumu osim same cene proizvoda, kao i troškova dostave i obrade, međutim, mogu postojati dodatni troškovi koji mogu biti naplaćeni na određenim područjima dostave, koje nameću postojeće teritorijalne vlasti.

Dostava


Sve porudžbine se obrađuju u roku od 1-2 radna dana.


Standardna dostava traje 3-5 radnih dana, u zavisnosti od vaše lokacije.

Kada vaša porudžbina bude poslata, dobićete email sa brojem za praćenje.

Povraćaj

Imamo politiku povrata od 30 dana, što znači da možete zatražiti povrat u roku od 30 dana nakon što primite proizvod.

Da biste kvalifikovali proizvod za povrat, mora biti u istom stanju u kojem ste ga primili – nekorišćen, sa etiketama i u originalnom pakovanju. Takođe, biće vam potreban račun ili dokaz o kupovini.

Da biste započeli proces povrata, možete nas kontaktirati na hl@hiposistem.rs.